Pojednostavite potpisivanje unutar svojih alata

MS Office Icons

Dodaci za potpisivanje besprijekorno se integriraju s alatima koje već koristite, omogućujući vam izravno potpisivanje dokumenata unutar aplikacija Microsoft Officea kao što su Outlook, Word i Excel. Nema potrebe za izvozom datoteka, pretvaranjem formata ili promjenom platforme. Držite sve na jednom mjestu i pojednostavnite proces potpisivanja.

Nema potrebe za instaliranjem dodatnog softvera – odmah počnite potpisivati ​​dokumente.

MS Add-ins

Prestanite se prebacivati ​​između aplikacija!

Dodaci za Sign+ ADDINs besprijekorno se integriraju s Microsoft Officeom 365, omogućujući vam izravno odobravanje i potpisivanje dokumenata unutar vašeg poznatog radnog prostora. To osigurava glatko i učinkovito iskustvo potpisivanja.

Što je to?

To je dodatak koji pojednostavljuje potpisivanje dokumenata unutar poznatih alata za produktivnost poput Outlooka, Worda ili Excela. Nema potrebe za izvozom, pretvaranjem u PDF ili korištenjem zasebne aplikacije za potpisivanje – pojednostavljuje proces potpisivanja.

Using Microsoft Office 365 Add-in

Kada ga koristiti?

Budući da ga je jednostavno instalirati i koristiti, tvrtke ili pojedinci mogu ga koristiti preuzimanjem iz Microsoftove trgovine aplikacija.

Za implementaciju na razini cijele tvrtke, administratori mogu jednostavno omogućiti značajku u cijeloj organizaciji.

Isprobajte

Najbolje za kupce kada –

Imaju instalaciju domene sustava Office 365 ili Office On-Prem

Žele imati mogućnosti znakovnog jezika izravno iz alata koje najčešće koriste

Trebaju brzu integraciju digitalnih potpisa u svoje procese

Žele brzu i niskorizičnu implementaciju

Imaju manje ili periodične količine potpisivanja

Kako je integriran u Microsoft Office 365?

How to sign documents within Office 365

User or Admin

UPLOAD files

Upload PDF to signFLOWS

INVITE signers

Invite internal and external signatories

START

Start the approval process

Signer

SIGN

Signer/s receive mail with a link and sign the documents (internal manager, group member, partner, client…)

DOWNLOAD

– to DMS, eArchive
– send PDF attachment by email

Mogu ga koristiti pojedinci ili tvrtke preuzimanjem iz Microsoftove trgovine.

Za implementaciju na razini cijele tvrtke, administratori mogu jednostavno omogućiti značajku u cijeloj organizaciji.

Često postavljana pitanja

Dodatne informacije o našim proizvodima i uslugama.

Što mi je potrebno za korištenje SignFlows Add-in za Outlook, Word ili Excel?

Za korištenje Sign+ ADDina potreban vam je aktivan Microsoft Office račun (poslovni ili privatni), pristup modernom web pregledniku (kao što su Chrome, Edge ili Opera) i instaliran dodatak za odabranu Microsoftovu aplikaciju.

Koji su uređaji podržani?

Sign+ ADDin možete koristiti na Android/iOS mobilnim telefonima ili tabletima, Chromebookovima ili bilo kojem modernom uređaju s preglednikom, uključujući računala, prijenosna računala i MacBookove.

Trebam li digitalni identitet za potpisivanje dokumenata?

Ovisi. Za napredno potpisivanje pomoću SignFlowsa obično je potreban digitalni identitet (kao što je kvalificirani digitalni potpis). Međutim, možete koristiti i jednostavni elektronički potpis (SES), koji ne zahtijeva formalni digitalni identitet.

Postoje li ikakvi troškovi korištenja Sign+ ADDin-a?

Da, prije potpisivanja dokumenata morate nadopuniti svoj račun s dovoljno kredita. Broj potrebnih kredita ovisi o vrsti digitalnog potpisa koju odaberete.

Kako mogu započeti s korištenjem Sign+ ADDin-a?

Provjerite ispunjavate li sve gore navedene preduvjete, instalirajte odgovarajući Sign+ ADDin i prijavite se sa svojim Microsoft Office računom. Zatim možete početi digitalno potpisivati ​​dokumente.