Pojednostavite potpisivanje unutar svojih alata
Dodaci za potpisivanje besprijekorno se integriraju s alatima koje već koristite, omogućujući vam izravno potpisivanje dokumenata unutar aplikacija Microsoft Officea kao što su Outlook, Word i Excel. Nema potrebe za izvozom datoteka, pretvaranjem formata ili promjenom platforme. Držite sve na jednom mjestu i pojednostavnite proces potpisivanja.
Nema potrebe za instaliranjem dodatnog softvera – odmah počnite potpisivati dokumente.

Prestanite se prebacivati između aplikacija!
Dodaci za Sign+ ADDINs besprijekorno se integriraju s Microsoft Officeom 365, omogućujući vam izravno odobravanje i potpisivanje dokumenata unutar vašeg poznatog radnog prostora. To osigurava glatko i učinkovito iskustvo potpisivanja.
Što je to?
To je dodatak koji pojednostavljuje potpisivanje dokumenata unutar poznatih alata za produktivnost poput Outlooka, Worda ili Excela. Nema potrebe za izvozom, pretvaranjem u PDF ili korištenjem zasebne aplikacije za potpisivanje – pojednostavljuje proces potpisivanja.


Kada ga koristiti?
Budući da ga je jednostavno instalirati i koristiti, tvrtke ili pojedinci mogu ga koristiti preuzimanjem iz Microsoftove trgovine aplikacija.
Za implementaciju na razini cijele tvrtke, administratori mogu jednostavno omogućiti značajku u cijeloj organizaciji.
IsprobajteNajbolje za kupce kada –
Imaju instalaciju domene sustava Office 365 ili Office On-Prem
Žele imati mogućnosti znakovnog jezika izravno iz alata koje najčešće koriste
Trebaju brzu integraciju digitalnih potpisa u svoje procese
Žele brzu i niskorizičnu implementaciju
Imaju manje ili periodične količine potpisivanja
Kako je integriran u Microsoft Office 365?
How to sign documents within Office 365

User or Admin
UPLOAD files
Upload PDF to signFLOWS
INVITE signers
Invite internal and external signatories
START
Start the approval process

Signer
SIGN
Signer/s receive mail with a link and sign the documents (internal manager, group member, partner, client…)
DOWNLOAD
– to DMS, eArchive
– send PDF attachment by email
Mogu ga koristiti pojedinci ili tvrtke preuzimanjem iz Microsoftove trgovine.
Za implementaciju na razini cijele tvrtke, administratori mogu jednostavno omogućiti značajku u cijeloj organizaciji.
Često postavljana pitanja
Dodatne informacije o našim proizvodima i uslugama.
Za korištenje Sign+ ADDina potreban vam je aktivan Microsoft Office račun (poslovni ili privatni), pristup modernom web pregledniku (kao što su Chrome, Edge ili Opera) i instaliran dodatak za odabranu Microsoftovu aplikaciju.
Sign+ ADDin možete koristiti na Android/iOS mobilnim telefonima ili tabletima, Chromebookovima ili bilo kojem modernom uređaju s preglednikom, uključujući računala, prijenosna računala i MacBookove.
Ovisi. Za napredno potpisivanje pomoću SignFlowsa obično je potreban digitalni identitet (kao što je kvalificirani digitalni potpis). Međutim, možete koristiti i jednostavni elektronički potpis (SES), koji ne zahtijeva formalni digitalni identitet.
Da, prije potpisivanja dokumenata morate nadopuniti svoj račun s dovoljno kredita. Broj potrebnih kredita ovisi o vrsti digitalnog potpisa koju odaberete.
Provjerite ispunjavate li sve gore navedene preduvjete, instalirajte odgovarajući Sign+ ADDin i prijavite se sa svojim Microsoft Office računom. Zatim možete početi digitalno potpisivati dokumente.