Moderna platforma za digitalni ured i poslovanje bez papira
Signator je naša vodeća platforma za centralno odobrenje te sigurne i usklađene digitalne potpise.
Osmišljen je kako bi vam pomogao sa svim vašim potrebama upravljanja dokumentima – elektroničkim računima, ugovorima, sporazumima, HR dokumentima, narudžbenicama, putnim računima i još mnogo toga.
Možete eliminirati pisače, skenere i nepotrebne troškove pošte. Implementacijom Signatora pojednostavit ćete i značajno poboljšati svoje poslovanje.

Prednosti Signatora
Ušteda
75%
godišnjih troškova papira uz digitalizaciju
Ubrzanje procesa za
90%
digitalizacijom skratite vrijeme obrade internih i esternih procesa
Ušteda vremena
65%
manje vremena na papirologiju
Signator nudi moćne alate kao što su
SignFlows
Softver za zajedničko digitalno potpisivanje idealan je za dokumente koji zahtijevaju potpise više sudionika.

Jednostavno se povežite s drugim alatima za produktivnost –

Sign+ ADDins za Google Workspace
Sign+ ADDIN-ovi se besprijekorno integriraju s Google Workspaceom, omogućujući vam odobravanje i potpisivanje dokumenata izravno unutar vašeg poznatog radnog prostora. To osigurava jednostavno i učinkovito iskustvo potpisivanja.
Saznajte višeSign+ ADDins za Microsoft Office 365
Bez napora odobrite i potpisujte dokumente unutar svog radnog prostora sustava Microsoft Office 365 zahvaljujući besprijekornoj integraciji dodataka za Sign+.
Saznajte više

IdentHUB
IdentHUB je jednostavan način za dobivanje sigurnih digitalnih identiteta kompatibilnih sa Zertes i eIDAS standardima. Povezujemo vas s vodećim pružateljima usluga za besprijekornu provjeru u Švicarskoj i EU.
Saznaj višeČesto postavljana pitanja
Dodatne informacije o našim proizvodima i uslugama.
Signator Suite je paket aplikacija dizajniran za različite scenarije potpisivanja:
- signONE: Za brzo potpisivanje pojedinačnih dokumenata s prilagodljivim izgledom potpisa.
- signFLOWS: Omogućuje više stranaka istovremeno ili uzastopno potpisivanje, ubrzavajući grupne transakcije.
- sign+ ADDINs: Integracija s Microsoft Officeom i Google Workspaceom za izravno potpisivanje iz poznatih alata.
- identHUB: Platforma za izradu digitalnog identiteta korištenjem provjerenih metoda.
Dijeljene aplikacije (koriste se u svim aplikacijama Signator Suite-a):
- Users: Upravljajte korisničkim ulogama, pravilima potpisa i postavkama autentifikacije u svojoj organizaciji.
- Wallet: Centralizirani kreditni sustav za financiranje i praćenje svih aktivnosti povezanih s potpisom.
Uskoro: DMS, eObrasci, eRačuni
Dokumenti su šifrirani i pohranjeni u Vizibit oblaku ili se mogu preusmjeriti na korisnički upravljanu pohranu u oblaku (npr. AWS, Google Drive). Čuvaju se u skladu s pravilima o čuvanju podataka koja se primjenjuju u vašoj industriji.
Vizibit nudi sljedeće planove pohrane:
- Osnovni – 2 GB (besplatno)
- Standardni– 10 GB
- Premium – 25 GB
- Profesionalni – 100 GB
Ovi planovi omogućuju korisnicima da odaberu količinu prostora za pohranu koja najbolje odgovara njihovim potrebama.
Automatsko usmjeravanje dokumenata, obavijesti o čekanju potpisa i centralizirana arhiva smanjuju ručne zadatke. Prema studiji slučaja, tvrtke smanjuju vrijeme obrade dokumenata do 80%.
ViziBit koristi kriptografske algoritme (RSA, ECC) i sustave upravljanja ključevima. Certificiran je prema normama ISO 27001 (upravljanje sigurnošću informacija), ISO 27017 (sigurnost u oblaku), ISO/IEC 27701 (zaštita privatnosti) i ISO 22301 (upravljanje kontinuitetom poslovanja). Osim toga, svi potpisi pohranjuju se u digitalne arhive sa strogom kontrolom pristupa.
Digitalni potpis je elektronički, šifrirani pečat autentifikacije na digitalnim podacima koji potvrđuje identitet potpisnika i integritet sadržaja. Stvara se primjenom kriptografskog algoritma na podatke i privatni ključ potpisnika.
Zamislite to kao svoj jedinstveni digitalni pečat koji “potpisuje” dokument na vašem računalu ili mobilnom uređaju. Potvrđuje tko ste i jamči da nitko nije mijenjao sadržaj.
Podnositelj zahtjeva podnosi dokumente za provjeru identiteta (osobna iskaznica, putovnica itd.) ili dovršava e-KYC autentifikaciju putem ovlaštenog tijela za certificiranje (npr. A-Trust, Swisscom, FINA, AKD). Nakon uspješne provjere izdaje se certifikat koji povezuje javni ključ s provjerenim identitetom.
Kvalificirani digitalni potpisi, prema propisima kao što su EU eIDAS i švicarski ZertES, pravno su ekvivalentni vlastoručnim potpisima ako su izrađeni prema propisanim standardima i kontrolama.
Prenesite dokument u SignFlows i idite na karticu Verifikacija.
Valjanost digitalnog potpisa ovisi o valjanosti njegovog certifikata. Certifikati se obično izdaju na 1-3 godine i mogu se opozvati prije isteka. Digitalno vremensko žigosanje omogućuje dokaz potpisa čak i nakon isteka certifikata.