Pojednostavite potpisivanje unutar svojih alata

Google Workspace - Signator (White)

Nema potrebe za instaliranjem dodatnog softvera – odmah počnite potpisivati ​​dokumente.

Dodaci za potpisivanje savršeno se uklapaju u sve alate koje već koristite. Svoje dokumente možete potpisivati ​​izravno unutar svojih preferiranih aplikacija. Nema potrebe za izvozom datoteka, pretvaranjem formata ili prebacivanjem između platformi. Sve možete držati na jednom mjestu i biti produktivniji.  

Omogućite potpisivanje dokumenata za jednog ili više korisnika izravno unutar poznatih alata za produktivnost kao što su Gmail, Dokumenti, Tablice, Prezentacije ili Disk.

Google Add-in

Prestanite se prebacivati ​​između aplikacija!

Dodaci za Sign+ besprijekorno se integriraju s Google Workspaceom, omogućujući vam izravno odobravanje i potpisivanje dokumenata unutar vašeg poznatog radnog prostora. To osigurava glatko i učinkovito iskustvo potpisivanja.

Što je to?

To je dodatak koji omogućuje potpisivanje dokumenata od strane jednog ili više korisnika izravno unutar poznatih alata za produktivnost poput Gmaila, Dokumenata, Tablica, Prezentacija ili Diska.

Eliminira potrebu za izvozom, pretvaranjem u PDF, korištenjem zasebne aplikacije za potpisivanje i ponovnim prijenosom dokumenta.

Google Workspace Marketplace

Kada ga koristiti?

Budući da ga je jednostavno instalirati i koristiti, tvrtke ili pojedinci ga mogu koristiti preuzimanjem iz Google trgovine aplikacija.

Za implementaciju na razini cijele tvrtke, administratori mogu jednostavno omogućiti značajku u cijeloj organizaciji.

Isprobaj

Najbolje za kupce kada –

Imaju Google Workspace

Žele imati mogućnosti znakovnog jezika izravno iz alata koje najčešće koriste

Potrebna im je brza integracija digitalnih potpisa u njihove procese

Želite brzu i niskorizičnu implementaciju

Imate manje ili periodične količine potpisivanja

Kako je integrirano u Google Workspace?

Kako potpisati dokumente unutar Google Workspacea

User or Admin

UPLOAD files

Upload PDF to signFLOWS

INVITE signers

Invite internal and external signatories

START

Start the approval process

Signer

SIGN

Signer/s receive mail with a link and sign the documents (internal manager, group member, partner, client…)

DOWNLOAD

– to DMS, eArchive
– send PDF attachment by email

Uklonite potrebu za izvozom, pretvaranjem u PDF, korištenjem zasebne aplikacije za potpisivanje i ponovnim prijenosom dokumenata.

Mogu ga koristiti pojedinci ili tvrtke preuzimanjem iz Google Application Storea. Za implementaciju na razini cijele tvrtke, administratori mogu jednostavno omogućiti značajku u cijeloj organizaciji.

Često postavljana pitanja

Dodatne informacije o našim proizvodima i uslugama.

Što mi je potrebno za korištenje Google dodatka SignFlows?

Trebate aktivan Google račun, moderni web preglednik (poput Chromea, Edgea ili Opernog preglednika), instaliran Sign+ ADDin, moderni uređaj (PC, prijenosno računalo, MacBook, Chromebook ili mobitel sa službenim Google aplikacijama), digitalni identitet (poput digitalnog potpisa) i dovoljno kredita u novčaniku za potpisivanje dokumenata.

Kako instalirati Sign+ ADDin?

Otvorite preglednik i prijavite se u Gmail. Kliknite gumb “+” na desnoj bočnoj ploči, potražite SignFlows, kliknite na dodatak, zatim kliknite instaliraj i slijedite upute.

Trebam li platiti za korištenje Sign+ ADDin-a?

Da, morate nadopuniti svoj novčanik s dovoljno kredita. Trošak ovisi o vrsti digitalnog potpisa koju odaberete.

Kako mogu potpisati dokument pomoću SignFlowsa?

Otvorite dodatak Sign+ s bočne ploče Gmaila, odaberite e-poruku s dokumentom i slijedite upute za potpisivanje ili dodavanje slike potpisa.

Kako mogu stvoriti tijek rada za potpisivanje?

U dodatku Sign+ odaberite “Stvori tijek rada”, odaberite nadležnost i razinu potpisa, redom dodajte sudionike tijeka rada i pritisnite “Pokreni”.